יום שלישי, 29 ביוני 2010

על פיסיקה והבאסה שבבגרויות



טוב כמובן כל אחד שרוצה להגיע ללימודים אקדמאים בטח חולם על אוניברסיטה ולא מכללה. בדיוק בגלל הסיבה הזו החלטתי לנקוט בפעולות הבאות :
* פתיחת תיק אקסטרני על מנת לבטל את המגנים בבגרויות שאעשה.
* בגרות 006 במתמטיקה (בגלל הציון הנמוך יחסית).
* בגרות באזרחות...כנראה כי לא הלך לי טוב , נראה כשיגיע הציון.
* ומה שהחלטתי מבעוד מועד - פסיכומטרי בפברואר.

כאמור אני מתגייס רק במרץ כנראה ולכן יש לי זמן לבגרויות חורף + פסיכומטרי. יכול להיות שאצטרך לתקן עוד בגרות אחת אך החלטתי בינתיים שלא ושאם אהיה חייב אתקן אחת אחרי צבא וזאת בכדי שלא להעמיס על עצמי. כידוע פסיכומטרי דורש המון ישיבה על התחת , גם שאלון 006 דורש המון ישיבה על התחת.

משום מה יש לי הרבה מזל בסיבובים שניים , אולי כי התבגרתי ? הציון שלי ב- 005 מכיתה י' היה סביב ה- 60 סופי , ביא' בחורף קיבלתי 71 סופי (מגן 64) החלטתי לתת מאמץ בחורף של יב' וקיבלתי 95 סופי (מגן 100) . מקווה להצליח ככה בשאר הבגרויות ואז הדרך שלי לאוניברסיטה סלולה.

בכל מקרה אני צריך להרגיל אתעצמי לשבת יותר על התחת...הרמה של האוניברסיטה זה לא מה שאני רגיל אליו בתיכון...שבחלק מהמקצועות אפשר להוציא ציונים טובים גם בלי להיות כמעט בכיתה \ להקשיב למורה.

אהה...וכמובן ששכחתי , מחר בגרויות בפיסיקה בהצלחה לכל הנבחנים (ולי ביניהם) , אני ניגש לחשמל ולקרינה וחומר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה